Getoonde prijzen zijn vanaf-prijzen, exclusief € 29,50 boekingskosten.

Aangepaste werkwijze vanwege het coronavirus

Vanwege de grote hoeveelheid aanvragen voor annulering en wijziging door het coronavirus, is de responstijd langer dan dat je van ons gewend bent. Daarvoor onze excuses en we hopen op je begrip en geduld. Er gelden afwijkende wijzigings-en annuleringsprocedures zodat onze klantenservice prioriteit kan geven aan de spoedaanvragen.

Is jouw vlucht geannuleerd vanwege de situatie rondom het coronavirus?

Heb jij reiscredit gekregen voor je geannuleerde of gewijzigde vlucht en wil je daarmee wijzigen naar een nieuwe vlucht met dezelfde airline? Vul dan het formulier voor wijziging met reiscredit vanwege het coronavirus in en ontvang je nieuwe vluchtvoorstel. Of Heeft de airline jou restitutie aangeboden voor je geannuleerde vlucht? In dat geval vragen wij restitutie aan bij de desbetreffende airline. We zijn bij deze afhandeling afhankelijk van verschillende restitutieprocessen van airlines. Daardoor kan het zijn dat je 6-9 maanden moet wachten op teruggave.

Vertrek je binnen 30 dagen?

Vertrek je over meer dan 30 dagen?

Annulering binnen 7 dagen voor vertrek

Heeft jouw annulering urgentie omdat jouw geboekte vlucht binnen 7 dagen vertrekt, vul dan het spoed-annuleringsformulier in. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op omtrent voorwaarden en kosten. Dit is een aanvraag voor annulering, de definitieve annulering wordt gedaan nadat je akkoord hebt gegeven.

Annulering buiten 7 dagen voor vertrek

Als je je ticket wilt annuleren buiten 7 dagen voor  vertrek dan kan je dat doen door het standaard annuleringsformulier in te vullen. Je ontvangt van ons een e-mail met de annuleringsvoorwaarden en -kosten. Let op: Dit is een aanvraag voor annulering, de definitieve annulering wordt gedaan nadat je akkoord hebt gegeven. Ben je niet de hoofdboeker? Dan kun je alleen je eigen ticket annuleren. 

Kan ik mijn reis voor juli annuleren vanwege het coronavirus?

Afhankelijk van de ontwikkeling van het coronavirus en van de airline kan er een annuleringsbeleid voor juli gelden.

Kan ik mijn reis voor augustus annuleren vanwege het coronavirus?

Afhankelijk van de ontwikkeling van het coronavirus en van de airline kan er een annuleringsbeleid voor augustus gelden.

Kan ik mijn reis voor september annuleren vanwege het coronavirus?

Afhankelijk van de ontwikkeling van het coronavirus en van de airline kan er een annuleringsbeleid voor september gelden.

Heeft dit je geholpen?

Gerelateerde vragen

Annulering door de airline Je vlucht is vertraagd of geannuleerd Wil jij zelf je vlucht wijzigen of annuleren?

Actuele reisinformatie

Bekijk alle actuele reisinformatie

Vliegtickets.be maakt gebruik van cookies

Deze worden gebruikt voor verschillende doeleinden. Door op ‘Alle cookies’ te klikken ga je akkoord met onze Privacy- & cookieverklaring en ontvangen wij de niet-functionele cookies. Via deze niet-functionele cookies kan Vliegtickets.be jou op een andere site o.a. benaderen op basis van de door jou bezochte pagina’s.

Toon details
Alle cookies Nodige cookies