Meest gestelde vragen

Wat is een e-ticket

Een e-ticket is het elektronische alternatief voor een papieren ticket. Het e-ticket wordt opgeslagen in een database van de desbetreffende luchtvaartmaatschappij en kan te allen tijde worden opgeroepen.

Tegenwoordig ontvangt u altijd een e-ticket, indien dit door omstandigheden niet mogelijk is, zullen wij u hiervan per e-mail op de hoogte stellen. U ontvangt dan het papieren ticket per post.

U dient het e-ticket uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven samen met een geldig reisdocument. Met het uitgeprinte e-ticket kunt u reizen.

Vliegtickets worden binnen 24 uur na betaling door ons uitgegeven en verstuurd per e-mail.

Geen ticket ontvangen?
Via het tabje e-ticket rechstbovenaan in het menu van de website, kunt u zelf uw e-ticket downloaden.

Geen antwoord op je vraag?

Stel hieronder je vraag en wij sturen binnen 48 uur een reactie. Vertrekt u binnen 1 week dan adviseren wij u telefonisch contact op te nemen i.p.v. te mailen.

 
 

Verplicht veld

Heb je nog vragen?

Onze klantendienst staat 7 dagen per week voor je klaar.

Bekijk onze openingstijden.


of bel: 02 588 14 65
  • Gratis annuleren tot 20:00 uur