Meest gestelde vragen

Meestgestelde vragen: E-ticket

Heb je geen e-ticket ontvangen? Dat is geen probleem, je kunt deze namelijk heel makkelijk zelf downloaden via het tabje e-ticket welke in het menu van de website terugvindt. Alle tickets worden binnen 24 uur na betaling via de e-mail verzonden.

Je kunt je e-ticket ook altijd terug vinden in het Mijn Vliegtickets.be profiel en hem daar downloaden.

Vlieg je met een lowcostmaatschappij? Dan is de boekvestiging direct je online vliegticket. Bij chartermaatschappijen sturen wij de reisbescheiden uiterlijk 10 dagen voor vertrek per e-mail. Een heel enkele keer kan het voorkomen dat je de reisbescheiden per post ontvangt.

Met het e-ticket kun je samen met een geldig reisdocument naar de luchthaven gaan om in te checken. Wil je lange wachtrijen voorkomen op de luchthaven, dan kun je het beste online inchecken. Je neemt dan de geprinte instapkaart, het e-ticket en je reisdocument mee naar de luchthaven.

Missen of overslaan van een vlucht
Als je de heenvlucht van je vliegreis mist of overslaat, dan wordt de gehele reis automatisch geannuleerd. Dit geldt ook voor vluchten met een overstap. Halverwege instappen is dus niet mogelijk.

Barcode vliegtickets
Een barcode vind je alleen op je instapkaart, je vliegticket, dus niet op het e-ticket. De instapkaart ontvang je nadat je via de computer of op de luchthaven hebt ingecheckt voor de reis.

Geen antwoord op je vraag?

Stel hieronder je vraag en wij sturen binnen 48 uur een reactie. Vertrekt u binnen 1 week dan adviseren wij u telefonisch contact op te nemen i.p.v. te mailen.

 
 

Verplicht veld

Heb je nog vragen?

Onze klantendienst staat 7 dagen per week voor je klaar.

Bekijk onze openingstijden.


of bel: 02 588 14 65
  • Gratis annuleren tot 20:00 uur