Getoonde prijzen zijn vanaf-prijzen, exclusief € 29,50 boekingskosten.
E-ticket opvragen
Heb je geen e-ticket ontvangen? Vul dan hier het e-mailadres in dat je hebt gebruikt voor het maken van je boeking en en wij sturen je binnen 2 werkdagen je e-ticket toe. Lees meer
Wat moet je met een e-ticket doen?
Op het e-ticket/(vlieg)ticket staan alle gegevens die je nodig hebt om (online) in te checken voor jouw reis. Het is niet nodig om je ticket uit te printen, maar zorg dat je je ticket goed bewaart in je bestanden, zodat je er altijd bij kunt. Je gebruikt je e-ticket om online in te checken of op de luchthaven. Bij de meeste luchtvaartmaatschappijen kun je vanaf 48-24 uur voor vertrek online inchecken en bij sommige luchtvaartmaatschappijen is dit zelfs verplicht. Bekijk de luchtvaartmaatschappij met wie je vliegt of ga direct naar de website van de airline zelf om online in te checken. Ondanks dat we iedereen aanraden om online in te checken, is het in de meeste gevallen ook nog steeds mogelijk om op de luchthaven in te checken. Lees meer
De datum op mijn vliegticket klopt niet
Als de datum op je ticket niet overeenkomt met de de geplande vluchtdatum, dan kan dat tegen betaling van wijzigingskosten vaak nog aangepast worden. Of een datumwijziging is toegestaan en tegen welke kosten hangt af van de voorwaarden van je ticket en van de luchtvaartmaatschappij. Neem daarom zo spoedig mogelijk contact op met ons klant contact center om de datumwijziging door te geven. Lees meer
De naam op mijn vliegticket klopt niet
Als de naam op je ticket niet overeenkomt met de naam op je paspoort, dan zal dat aangepast moeten worden. Of een naamswijziging is toegestaan en tegen welke kosten hangt af van de voorwaarden van je ticket en van de luchtvaartmaatschappij. Neem daarom zo spoedig mogelijk contact op met ons klant contact center om de naamswijziging door te geven. Lees meer
Er staat geen barcode op mijn e-ticket
Op je e-ticket staat geen barcode. Deze staat wel op je boarding pass die je ontvangt na het inchecken. Lees meer
Geen spaties op vliegticket
Staat jouw naam aan elkaar geschreven op je e-ticket? Dat klopt! De reden dat er geen spatie tussen je namen staat, is omdat het reserveringssysteem van de luchtvaartmaatschappij geen spaties en leestekens accepteert. Dit geldt voor je ticket én voor je boarding pass. Lees meer
Vliegticket met trein onderdeel
Bij sommige vliegtickets kan het zijn dat je een deel van je reis per trein aflegt. Belangrijk om te weten is dat je de treinreis van je vliegticket MOET gebruiken. Doe je dit niet, dan word je als no-show aangemerkt en worden alle vervolgvluchten in je ticket geannuleerd. Dit kan flinke extra kosten met zich meebrengen. Lees meer
Vliegticket met bus onderdeel
Heb jij een ticket geboekt met KLM met als vertrekpunt Amsterdam Schiphol maar woon je niet in de buurt van Schiphol, dan geeft KLM je de mogelijkheid om gebruik te maken van een speciale bus service vanaf acht opstapplaatsen in Nederland. Lees meer
Wat is een e-ticket?
Een e-ticket of ticket is het bewijs van reservering voor jouw vlucht. Een e-ticket is hetzelfde als een vliegticket. Op een e-ticket staan je vluchtschema, ticketnummer en eventuele extra's vermeld. Uiterlijk binnen 4 werkdagen betaling wordt jouw vliegticket per mail verstuurd. Je boekingsbevestiging geldt als officiele bevestiging van jouw gereserveerde vlucht. Heb je na 4 werkdagen nog geen mail met je vliegticket ontvangen? Neem dan contact op met het klant contact center. Lees meer
Welke informatie vind ik op mijn vliegticket?
Op je vliegticket staat informatie over je geboekte vlucht, de boekingscode van Vliegtickets.nl en de luchtvaartmaatschappij. Met deze gegevens plus je paspoortgegevens check je in bij de luchtvaartmaatschappij en ontvang je je boardingpass. Lees meer
Ik heb mijn vliegticket niet ontvangen
Geen mail met je vliegticket ontvangen? Check dan je spambox. Staat daar ook geen ticket in? Dan is er waarschijnlijk iets verkeerd gegaan met het invullen van je e-mailadres, en zul je contact moeten opnemen met ons klant contact center. Lees meer
Wanneer ontvang ik mijn ticket?
Wanneer je een ticket boekt ontvang je eerst de boekingsbevestiging. Dit is jouw geldige bewijs van je vluchtreservering. In de meeste gevallen ontvang je binnen een half uur je ticket per mail. Soms duurt het wat langer, maar uiterlijk binnen 4 werkdagen zit je ticket in je mailbox. Lees meer

Vliegtickets.be maakt gebruik van cookies

Deze worden gebruikt voor verschillende doeleinden. Door op ‘Alle cookies’ te klikken ga je akkoord met onze Privacy- & cookieverklaring en ontvangen wij de niet-functionele cookies. Via deze niet-functionele cookies kan Vliegtickets.be jou op een andere site o.a. benaderen op basis van de door jou bezochte pagina’s.

Toon details
Alle cookies Nodige cookies