Is je vlucht vertraagd met minder dan drie uur, dan heb je wellicht wel recht op verzorging. In verordening EC 261/2004 staat vermeld wat de rechten van vliegtuigpassagiers zijn bij vertraging, annulering of instapweigering. De luchtvaartmaatschappij moet je in dat geval mogelijk maaltijden, verfrissingen en twee gratis telefoongesprekken vergoeden.
Mijn rechten bij vertraging van minder dan drie uur
Gerelateerde vragen
Voorwaarden bemiddelaar losse reisdiensten Staking of faillissement van de luchtvaartmaatsc … Hoe meld ik me aan voor AirHelp?-
Toon meer
Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief? Vervoersvoorwaarden Herroepingsrecht Vragen over mijn claim Hoeveel bedraagt de compensatie bij een claim via AirHelp? Welke stappen worden ondernomen bij een claim via AirHelp? Heb je een klacht of een suggestie? Wanneer is er sprake van overmacht? Tot wanneer kan ik een claim indienen na mijn vlucht? Servicepakketten Wat is AirHelp? EU-rechten vliegtuigpassagiers Hoe wijzig ik mijn mailadres
Actuele reisinformatie
- Verwachte drukte op luchthavens juli 14, 2022 Laatste update: juli 14, 2022
- Binnenkort op reis? Bekijk onze reis-checklists juli 8, 2021 Laatste update: juni 28, 2022