Getoonde prijzen zijn vanaf-prijzen, exclusief € 29,50 boekingskosten.
Staking of faillissement van de luchtvaartmaatsc …
Wanneer er bij de airline gestaakt wordt wil je weten wat je rechten zijn als passagier. Wanneer een airline faillissement heeft aangevraagd dan betekent dit dat je helaas geen recht hebt op restitutie van je geannuleerde vlucht. Je wordt hierover door ons geïnformeerd. Lees meer
Hoeveel bedraagt de compensatie bij een claim vi …
Hoe hoog de compensatie is hangt af van de vliegafstand. De compensatie loopt uiteen van € 250 tot wel € 600 per ticket. AirHelp werkt met een no-cure-no-pay formule. Alleen wanneer de claim succesvol is rekent AirHelp een service fee. In de e-mail die je ontvangt vind je een link naar de prijslijst. Lees meer
Hoe meld ik me aan voor AirHelp?
Nadat je te maken hebt gehad met een vluchtverstoring ontvang je In de meeste gevallen een e-mail met hierin een link om je te registreren. Heb je de mail niet ontvangen? Registreer je dan via de website van AirHelp. Lees meer
Wat is AirHelp?
AirHelp is in 2013 als startup begonnen om gestrande passagiers wiens vlucht is vertraagd, geannuleerd, of overboekt te helpen met hun claim voor compensatie. Zij hebben sindsdien meer dan 13 miljoen passagiers geholpen om compensatie te verkrijgen. Lees meer
Welke stappen worden ondernomen bij een claim vi …
Wanneer jouw vlucht vertraagd of geannuleerd is ontvang je automatisch een e-mail. Je hebt dan mogelijk recht op compensatie. Als je de claim door AirHelp wilt laten behandelen klik je eenvoudigweg op de link. Zo registreer je je voor de AirHelp service. Het enige wat je hoeft te doen is je naam en e-mailadres op te geven plus een aantal vragen over je vlucht te beantwoorden. AirHelp zorgt voor de rest. Lees meer
Wanneer is er sprake van overmacht?
Wanneer je vlucht vertraagd of geannuleerd is door een buitengewone omstandigheid vervalt je recht op compensatie. Er is dan sprake van overmacht en hiervoor kan de luchtvaartmaatschappij niet aansprakelijk worden gesteld. Een buitengewone omstandigheid is bijvoorbeeld een staking van de luchtverkeersleiding, extreme weersomstandigheden of politieke onrust. Twijfel je of jouw vlucht is verstoord door een buitengewone omstandigheid? Registreer je dan toch bij AirHelp en zij beoordelen of er een claim kan worden ingediend. Lees meer
Vragen over mijn claim
Wanneer je vragen hebt over je claim neem je contact op met AirHelp. Omdat je een directe overeenkomst hebt met AirHelp met betrekking tot je claim hebben wij hier geen inzage in. Lees meer
Tot wanneer kan ik een claim indienen na mijn vl …
Tot drie jaar nadat je vlucht is vertraagd, geannuleerd of overboekt kan je nog compensatie aanvragen via AirHelp. Lees meer
Heb je een klacht of een suggestie?
Wij staan voor kwaliteit en goede service is belangrijk voor ons. Stel je vraag of geef je suggestie door aan ons klant contact center. Wij waarderen je feedback. Lees meer
Mijn rechten bij vertraging van minder dan drie …
Is je vlucht vertraagd met minder dan drie uur, dan heb je wellicht wel recht op verzorging. In verordening EC 261/2004 staat vermeld wat de rechten van vliegtuigpassagiers zijn bij vertraging, annulering of instapweigering. De luchtvaartmaatschappij moet je in dat geval mogelijk maaltijden, verfrissingen en twee gratis telefoongesprekken vergoeden. Lees meer
Voorwaarden bemiddelaar losse reisdiensten
Nadat je via onze organisatie een ticket hebt geboekt bevestigen wij dat wij als handelaar voor je bemiddeld hebben bij het reserveren van de op de boekingsbevestiging genoemde reisdienst bij de genoemde dienstverlener. Voor de uitvoering en de kwaliteit van deze dienst is alléén die dienstverlener verantwoordelijk. Bij klachten over de uitvoering van deze dienst moet je met die dienstverlener contact opnemen. Lees meer
Vervoersvoorwaarden
Bij het boeken van een ticket heb je met verschillende voorwaarden te maken. Buiten onze Algemene Voorwaarden en Algemene Aanvullende Voorwaarden heb je te maken met de voorwaarden van het tarief dat je boekt en met de vervoersvoorwaarden van de luchtvaartmaatschappij waarmee je vliegt. Lees meer
EU-rechten vliegtuigpassagiers
Sinds 2004 zijn de rechten van vliegtuigpassagiers vastgelegd door de Europese Commissie in Verordening 261/2004. Deze verordening beschermt passagiers bij vertragingen, annuleringen en overboekingen. Lees meer
Herroepingsrecht
Voor vliegtickets, autohuur of hotelovernachtingen geldt geen herroepingsrecht. Lees meer
Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?
Mocht je liever geen mail meer ontvangen, dan kan je je via de speciale ‘afmelden’-button onderaan de mail uitschrijven. Lees meer
Hoe wijzig ik mijn mailadres
Heb je een nieuw mailadres of wil je je e-mailadres aanpassen? Neem contact met ons op via onze chat of Whatsapp. Bellen of mailen mag ook. Een medewerker van ons klant contact center helpt je graag verder. Lees meer
Servicepakketten
Bekijk alle informatie over de Servicepakketten Basis, Uitgebreid en Volledig van Vliegtickets.be Lees meer

Vliegtickets.be maakt gebruik van cookies

Deze worden gebruikt voor verschillende doeleinden. Door op ‘Alle cookies’ te klikken ga je akkoord met onze Privacy- & cookieverklaring en ontvangen wij de niet-functionele cookies. Via deze niet-functionele cookies kan Vliegtickets.be jou op een andere site o.a. benaderen op basis van de door jou bezochte pagina’s.

Toon details
Alle cookies Nodige cookies