Meest gestelde vragen

Hoe geef ik aan dat ik een speciale maaltijd of stoel wens?

Wanneer je een speciale stoel nodig hebt in het vliegtuig kun je dit aangeven. Stoel reserveringen zijn wel altijd onder voorbehoud en pas definitief bij het inchecken. Een speciale maaltijd kan je aangeven tijdens het boekingsproces bij de desbetreffende luchtvaartmaatschappij.

Speciale maaltijd in vliegtuig
Wil je bijvoorbeeld tijdens je vliegreis een vegetarische maaltijd of een speciale maaltijd vanwege een religie? Geef dit dan van te voren aan bij de desbetreffende luchtvaartmaatschappij.

Speciale stoel in vliegtuig
Stoel reserveringen zijn pas definitief bij het inchecken. Een comfortabele stoel met wat meer ruimte kan via de website van de luchtvaartmaatschappij tegen kosten geboekt worden, mits aangeboden. Bij lowcostmaatschappijen kan men vooraf soms ook een stoelnummer tegen kosten vastleggen. Zonder kosten een stoel reserveren is vaak dus pas bij het inchecken. Voor bijvoorbeeld ouders met baby's of passagiers met een lichamelijke beperking kan er vaak een speciale stoel vooraf gereserveerd worden.

Mochten er nog vragen zijn hierover kun je natuurlijk altijd bij ons terecht. Dan gaan wij ons uiterste best doen om deze speciale wensen uit te voeren.

Geen antwoord op je vraag?

Stel hieronder je vraag en wij sturen binnen 48 uur een reactie. Vertrekt u binnen 1 week dan adviseren wij u telefonisch contact op te nemen i.p.v. te mailen.

 
 

Verplicht veld

Heb je nog vragen?

Onze klantendienst staat 7 dagen per week voor je klaar.

Bekijk onze openingstijden.


of bel: 02 588 14 65
  • Gratis annuleren tot 20:00 uur